Du må være om bord i en FlixBus eller et FlixTrain for å koble til gratis Wi-Fi. Du kobler til ved å åpne innstillingene for wifi på smarttelefonen, velge FlixBus Wi-Fi eller «FlixTrain Wi-Fi» og godta vilkårene. Når internettforbindelsen er opprettet, kan du surfe på nettet. Gå til wifi.flixbus.com eller wifi.flixtrain.com for å gå tilbake til startsiden for Wi-Fi.
Du er pålogget!
Før du bruker gratis Wi-Fi om bord, bør du ta en titt på hva du kan gjøre med denne tjenesten.
Hvordan kobler jeg til gratis Wi-Fi om bord?
Er det ubegrenset Wi-Fi?
Det er dessverre ikke ubegrenset Wi-Fi om bord. For å sikre optimal bruk av båndbredde slik at alle om bord får en bedre opplevelse, kan det være hastighets- og nettstedbegrensninger. Når du har brukt opp datamengden, vil du ikke ha tilgang til Internett eller tilkoblingshastigheten reduseres. Etter reisen mottar du en undersøkelse på e-post som du kan fylle ut for å hjelpe oss med å forbedre Wi-Fi-opplevelsen om bord.
Hvorfor er det Wi-Fi-begrensninger?
Vi begrenser datamengden og tilkoblingshastigheten for at alle om bord skal få en god opplevelse. Vi ønsker å gi alle våre reisende en best mulig opplevelse, men på grunn av kjøretøyets bevegelse og lokale begrensninger i ulike land/regioner kan vi ikke garantere rask og kontinuerlig internettilgang overalt. Hvis du opplever at internettforbindelsen er dårlig, kan det være du er i et område med dårlig dekning. Prøv på nytt litt senere. Ikke glem å fylle ut undersøkelsen du får tilsendt etter reisen. Den hjelper oss med å forbedre Wi-Fi-opplevelsen om bord.
Er internettforbindelsen sikker?
Wi-Fi om bord er offentlig. Du bør derfor ikke overføre private eller sensitive opplysninger mens du er tilkoblet.
Kan jeg kjøpe ekstra datapakker eller raskere Wi-Fi?
Vi selger for øyeblikket ikke ekstra datapakker.
Har du spørsmål?
Se hjelpesiden vår, eller kontakt vår kundeservice på nettet.